Detox Shaklee

Succes Story Jom Detox Jutawan

Saya nak bercerita pasal diri saya sendiri,
Sebelum ni memang berisi orangnya,naik dan turun berat badan,malam2 cepat lapar,lagi2 kalau stress  dekat tempat kerja,bertambah-tambahla lapar tu datang😂
Bukan setakat badan berisi bahasa sopan dia..hahahaa..
Jiwa selalu rasa tak tenang,mudah marah,cepat stress,hormon dalaman tu macam tak seimbang..
Benda ni akan rasa pada orang yang lalui sahaja😌

Selepas buat detox sebanyak 2x ,saya berjaya turunkan berat badan sebanyak 10kg
Bukan turun berat badan sahaja,malah dapat merasai ketenangan jiwa,tak mudah melenting,lebih tenang..banyak benda2 baik berlaku dalam hidup saya selain dari turun berat badan😊

Happy sangat rasa🥰

Ni gambar saya before after

p/s : kemurungan tengok gambar before tu😅




Saya juga nak sharing peserta Jom Detox Jutawan yang berjaya menurunkan berat badan🤗











Itu sahaja untuk malam ni😁
Jom Follow saya 🤗

fb : Ruqayyah Rom
Ig : ruqayyahct
Page : Wanita bahagia
Ig Bisnes : wanita_bahagia87
Blog : ruqayyahrom.blogspot.com
Youtube channel : ruqayyah rom
No Hp : 017-2048209

Comments

Popular Posts