Jom Detox


Kelebihan Program Jom Detox Jutawan

KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN

Jom Detox Jutawan  menawarkan  anda untuk sertai dan rasai sendiri pengalaman berdetox dan pengalaman ibarat memiliki tubuh badan yang baru. Kami menyediakan program detox sepanjang 17 hari yang akan dipimpin oleh Coach yang terlatih.

Bimbingan Intensif daripada Coach yang berkelayakkan dan berpengalaman
Setiap seorang daripada coach detox kami telah mengikuti kursus bagi melayakkan mereka menjadi coach bertauliah dan setiap seorang daripada mereka berpengalaman melalui sendiri program detox dan mereka juga telah berjaya mengurangkan berat badan sebanyak 3-6kg untuk sekali Detox.

Himpunan resepi detox yang diluluskan pakar nutrisi 
Cadangan menu program detox daripada Pakar Nutrisi dan juga hasil gabungan coach yang terlatih, dan para peserta detox juga boleh bertukar-tukar idea menu sihat detox. Menu yang menarik tidak akan membuat anda jemu atau putus asa sepanjang mengikuti Program Jom Detox Jutawan.
Gambar : Detox Jutawan


Detox dengan Supplement Shaklee
Detox Jutawan berkolaborasi dengan Shaklee supplement,kerana Shaklee supplement adalah supplement yang terbaik untuk merawat semua jenis permasaalahan dalam tubuh badan kita.

Info berkaitan detox dari semasa ke semasa
Peserta-peserta Program Jom Detox Jutawan tak akan pernah rasa sendirian sepanjang detox sebab anda  akan sentiasa dibekalkan dengan info berkaitan detox dari semasa ke semasa sepanjang program detox berjalan.Sambil berdetox sambil tambah ilmu.dan sudah tentu semakin sihat😊

Yuran coach serendah RM20 sahaja
Setiap peserta detox akan dipantau oleh coach terlatih setiap hari sepanjang program detox berjalan.

Sayangi tubuh badan kita,hargai tubuh badan kita,Jom pelihara anugerah Ilahi yang tidak terhingga ini dengan membuat Jom Detox untuk mendapatkan kesihatan yang Optimum.

Dengan Detox,bukan sahaja dapat membersihkan dalaman kita,malah dapat mencantikkan kulit,membuang segala toksin yang ada pada organ dalaman kita selama ini🤗

Semoga perkongsian saya harini dapat membantu ramai orang untuk kurus dengan cara yang paling sihat & pasti mendapat kesihatan yang Optimum😊

fb : Ruqayyah Rom
Ig : ruqayyahct
Page : Wanita bahagia
Ig Bisnes : wanita_bahagia87
Blog : ruqayyahrom.blogspot.com
Youtube channel : ruqayyah rom
No Hp : 017-2048209

Comments

Popular Posts