Kelebihan Bisnes Shaklee

Kisah Kejayaan saya dalam Shaklee

Actually saya pun baru je join shaklee ni..Untuk permulaan ni..
Saya rasa kejayaan saya..Bilamana saya dapat ajak 2 orang kakak saya Siti Fatimah & Siti Sarah untuk Join Detox Jutawan..

Sebab saya dah rasa kehebatan & Kelebihan Detox Jutawan tu sendiri,memberi impact yang besar dalam hidup saya.

Selain dapat menurunkan berat badan sebanyak 10kg untuk 2x Detox,Hasil dari melakukan Detox juga dapat menghilangkan kesakitan yang saya alami selama ini...Iaitu sakit sendi tulang belakang & Pedih ulu hati..

Tahap sakit sendi tulang belakang tu..sampaikan nak bangun dari tidur susah,nak solat susah,nak tunduk jangan cakaplah,derita tu Allah je tau...
Sampaikan sebelum nak pergi kerja,siap mintak tolong suami pakaikan stockin,rezki suami jenis yang sangat memahami😌

Tu belum cerita duduk tegak dalam kereta nak dekat setengah jam,sebab nak bagi reda dulu sakit sendi belakang,dah ok..baru boleh start bawa kereta😅

Masa saya ada penyakit pedih ulu hati ni,boleh dikatan setiap minggu rasa..sekarang memang takda langsung rasa pedih ulu hati tu..memang besar impact dari hasil melakukan Jom Detox Jutawan..

Nikmat tak terhingga bila sakit ni dah takda☺️
Gambar dari : iamyogahealth.com

Jadi saya nak ajak semua yang baca blog saya ni..Jom join Detox Jutawan..Banyak manfaat yang kita boleh dapat dari Program ni🤗

Selain dari membuat detox jutawan..Saya juga dapat membantu kawan baik saya sendiri menjana income dengan Shaklee.

Kejayaan yang saya maksudkan adalah bilamana saya dapat membantu orang lain turut sama dengan saya,Sihat bersama,Senang bersama☺️

Bestkan!!🥰

Jom saya bantu siapa2 yang memang serius nak sihat dan dalam masa yang sama boleh menguruskan badan,kulit jadi cantik,penafasan jadi lancar..banyak sangat kelebihan bila kita buat Detox ni❤️

Jom follow saya 👇🏻

fb : Ruqayyah Rom
Ig : ruqayyahct
Page : Wanita bahagia
Ig Bisnes : wanita_bahagia87
Blog : ruqayyahrom.blogspot.com
Youtube channel : ruqayyah rom
No Hp : 017-2048209

Comments

Popular Posts