BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA

 Hai semua, bersiaran lagi Siti Ruqayyah a.k.a Suri bisnes wanita bahagia. Gituu.

Kalau 3 tahun lepas T ni adalah seorang pengurus di salah satu syarikat retail terbesar di Malaysia iaitu Aeon Co. Sekarang memilih membuat bisnes online dari rumah sahaja.

Banyak sangat manfaat dari bisnes online dari rumah ni. Meh T kenapa T pilih bisnes online Shaklee ni.



1. Bisnes online shaklee hanya perlukan modal yang sangat rendah.

Untuk memulakan bisnes Shaklee, anda hanya perlu mengeluarkan modal sebanyak RM35.00 sahaja. Dengan modal pendaftaran sebanyak RM35 anda dah bergelar ahli shaklee. 

Kenapa perlu bayar RM35 pula? tak ada ke yang tak perlu keluarkan modal sesen pun? 

Mestilah ada, sebenarnya, ada dua jenis pendaftaran keahlian shaklee ni. Dua kaedahnya adalah :
  • Keahlian berbayar RM35, atau
  • Keahlian percuma (dengan belian / jualan berjumlah lebih kurang RM360 / 100uv Point)

Apa yang perlu anda buat untuk dapatkan keahlian Shaklee secara percuma? 

Anda boleh buat pembelian sekaligus, atau anda perlu cari dan kumpulkan pembeli-pembeli vitamin/mana-mana produk Shaklee (sales lebih kurang jualan RM360 (100uv point) dan keatas, maka anda dah layak menjadi ahli Shaklee secara percuma). Dah jimat RM35 tadi, malah siap dapat bonus pertama anda dengan keuntungan runcit pula tu.

Tambahan lagi, Shaklee sekarang banyak sangat buat promo dengan Free membership. Untung sangat grab yang ni, produk dapat, siap boleh mulakan bisnes secara percuma.

Setelah anda menjadi ahli Shaklee yang sah, barulah anda layak untuk memulakan bisnes Shaklee. Haa bestkan? 

Shaklee adalah bisnes yang sesuai untuk anda dapat side income sebab modalnya sangat-sangatlah rendah, dan mampu dibiayai oleh sesiapa sahaja. Memang wajib rebut peluang ini.

Bisnes Shaklee telah terbukti adalah antara bisnes paling bijak sebabnya anda tak rugi apa pun kerana modal sememang dah rendah, tak perlu keluarkan duit poket untuk beli stok dan insyallah, anda berniagalah betul-betul, dalam seminggu dua, dah boleh balik modal anda yang RM35.00 tadi tu. 

“Dimana ada kemahuan, pasti ada jalannya”. Biznillah.

2. Mentoring Coaching secara percuma.

Online Bisnes Shaklee memang awesome, pelbagai ilmu dititik beratkan kepada ahlinya. Kebanyakkan ilmu yang diberikan Shaklee adalah percuma pula tu.



Tahukah anda, Shaklee menyediakan setiap bulan kelas-kelas produk & nutrisi kepada semua pengedarnya. Ia dipanggil Health & Wellness Talk. 

Tak perlu keluar rumah, hanya melalui Zoom sahaja, ni baru betul online bisnes, duduk dalam rumah pun boleh menuntut ilmu kan. Anda juga boleh kongsikan link kepada prospek anda agar mereka juga faham tentang produk yang bakal mereka beli.

Bukan setakat ilmu product sahaja yang management kongsikan, resepi sempena sahur bulan Ramadan pun Shaklee buat live, punya la nak semua dapat info kan.


Bermula April23 Shaklee launch new sistem “Live Chat”. Bertambah mudah la kalau sesiapa nak dapatkan info berkenaan dengan Shaklee.




Kenapa ilmu produk Penting?


Apa yang perlu anda kuasai adalah ilmu mengenai produk dan nuritisinya, yelah kan berniaga perlulah belajar dan tahu mengenai apa yang kita niagakan. Pengetahuan mengenai produk penting supaya anda dapat menyarankan dan memberikan khidmat nasihat / syor yang sesuai dengan pelanggan. 

Tak faham, tak mengapa, semua bermula dari tahap yang sama. Yang penting anda, diri anda ada kemahuan untuk menambah nilai ilmu dan taraf ekonomi anda. 

Begitu juga dengan ilmu bisnes dan lain-lain, insyallah T akan bantu memberi tunjuk ajar sehingga anda mencapai bonus tertinggi. 

Bagaimana ingin hadiri kelas, lokasi saya jauh.. 

Di mana pun jua lokasi anda, T akan bantu. Tak perlu bimbang, jika anda tidak dapat hadiri kelas di Shaklee, anda masih boleh hadiri setiap kelas online.

Yang pasti jarak jauh bukanlah alasan untuk tidak berjaya. Pelbagai kelas online dianjurkan hampir setiap minggu melalui group Whatsapp, Telegram, Zoom, Facebook dan banyak lagi boleh anda belajar. 

Di mana ada jalan, insyaAllah di situ ada kejayaan.  

3. Sistem online Shaklee boleh dibuat bila-bila masa dan dimana jua anda berada.

Bisnes Shaklee banyak memudahkan ahlinya. Shaklee lengkapkan sistemnya bagi kita mudah mendapatkan 

  • Info produk, 
  • Bahan marketing,  
  • Membuat tempahan pelanggan,
  • Pengiraan bonus dan sebagainya.

Tidak risau dah, walau sesibuk mana anda, tiada masa untuk penghantaran dan tempahan, anda klik-klik sahaja tempahan dalam sistem Shaklee. 

HQ Shaklee yang uruskan, anda tidak perlu lagi, bersusah payah untuk aturkan pengeposan / penghantaran kepada pelanggan. 

Inilah sebabnya anda kena pilih Bisnes Shaklee sebagai bisnes anda, ia sangat mudah. Anda hanya perlukan  telefon bimbit untuk mulakan bisnes Shaklee. Bestkan?.


4. Kumpulan sokongan aktif dan sedia membantu

Macam tak percaya kan? dengan modal serendah ini, peluang anda terbuka untuk dapatkan untung runcit setiap hari, bonus bulanan, trip percutian (dalam dan luar negara) /umrah percuma, bonus kereta, bonus kepimpinan dan banyak lagi.  

T share sikit T dan sideline yang enjoy dengan bonus shaklee.






Bukan itu sahaja, tak kurang pula ahli kumpulan  yang aktif yang sentiasa membantu. Semua ingin memastikan anda berjaya. Dalam team, semua beraura positif dan sentiasa membantu.


5. Shaklee terbukti melahirkan, membantu & meningkatkan taraf pendapatan ramai ahlinya.

Ya, untuk berjaya, anda tak boleh biarkan alasan mengawal diri. Tiada sesuatu yang datang bergolek dengan sendirinya. Anda perlu bertindak segera. Kami akan bantu anda, janji anda ada usaha, berminat dan bersungguh ingin belajar. 

Ini sebahagian pendapatan / bonus Shaklee yang T nak kongsikan, usaha & ikhtiar ahli-ahli Shaklee yang berjaya.







6. Establish supplement.

Shaklee adalah suplemen yang terawal dan berprestij bermula sejak tahun 1915 lagi.

Shaklee adalah peneraju syarikat nutrisi semula jadi di A.S, dengan sejarah yang bermula dari 1915, Shaklee telah menjadikan masyarakat lebih sihat selama lebih 60 tahun. Semua produk nutrisi Shaklee adalah semula jadi dan  berkualiti tinggi. Produk kegunaan rumah Shaklee pula adalah mesra alam, telah membantu jutaan orang menikmati kehidupan yang lebih sihat.

Shaklee memfokus kepada penghasilan makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan manusia. Shaklee dijamin Selamat, semulajadi dan berkesan. 



Produk Shaklee selamat dan datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, tulen dan mujarab dari alam semula jadi, Setiap bahan & produk melalui semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik.


Prinsip Shaklee & 'The Shaklee Difference' adalah asas yang sangat kukuh kepada bisnes Shaklee sehingga kini. 

Keistimewaan Shaklee

Dalam membina legasi inovasi dan sainsnya, falsafah Living in Harmony with Nature® adalah tunjang kepada semua yang kami lakukan.

Kami komited untuk membuat produk dari bahan semula jadi yang asli.

  • Produk kami bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk kami mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk kami lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk kami adalah bebas gluten.
  • Kami tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami bebas dari penganiayaan.

Dari produk nutrisi dan kecantikan yang terbukti secara saintifik hingga ke kemampanan alam sekitar, kami telah membantu berjuta-juta orang hidup lebih sihat, lebih muda dan lebih puas dengan kehidupan. Selamat. Terbukti. Berkesan.


7 SEBAB KENAPA T PILIH BISNES SHAKLEE

 1. Produk Shaklee TERBUKTI SELAMAT & BERKESAN lebih 100 TAHUN.
    
 2. Company Shaklee sangat STABIL & KUKUH sejak tahun 1956.
    
 3. Produk Shaklee ada PERMINTAAN TINGGI di Malaysia, market luas dan mudah dipasarkan.
    
 4. Bisnes Shaklee adalah bisnes NETWORK MARKETING PERTAMA DI DUNIA.
    
 5. Bisnes Shaklee boleh DIWARISKAN kepada anak cucu kita.
    
 6. Dalam Shaklee bisnes dah ada ILMU & MENTOR yang betul dan PROVEN SUCCESS.
    
 7. MODAL RENDAH & PULANGAN TINGGI.



Jom sertai kami sekarang..

Klik disini👇🏻


#NextlevelBlogging

#Shakleetriump2023

#Shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#Shakleecyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya

Whatsup : Ruqayyah Rom

FB : Ruqayyah Rom

Instagram: Ruqayyah Rom





Comments

Post a Comment

Popular Posts