Hari Raya Dengan Shaklee

 Raya… Raya… Raya… Selamat hari raya.. Haishh ternyanyi pulak. Hahaa.


Selamat Hari Raya uols.

Tahun ni macam tahun sudah, T beraya di Banting, rumah kakak sulung suami T. Bila tiada mak ayah ni, feeling dia lain sikit. Tapi semua tu tak menjadi masaalah, yang penting dapat berjumpa adik beradik ipar duai anak saudara semua.

Selalu kalau raya pertama kan, benda yang paling mencabar bila terrrr overr makan. Fuh!! Stuck dalam perut, jadi sebuuu. Syukurlah ada shaklee.. Yeaa shaklee.. Hari raya dengan shaklee kita uols..Herbalax la apa lagi, telan 4 biji setel keluarkan semua yang tak patut ada dalam perut ni. Hihi.

Kebiasaannya dihari raya, T dah standby awal awal 3 supplement ni, Phytocol, lecithin & herbalax. Takdak depa, tak raya dengan tenanglah kami satu family. Hehe.



Masing masing ada tugas tersendiri. Nak selamat, telan awal awal semua ni sebelum pergi beraya. Yang herbalax tu makan waktu malam laa. 


Siap angkut Phytocol untuk block kolestrol lagi ni ha.. Bila waktu raya, makanan yang paling banyak dihidangkan, adalah yang  banyak kolestrol, jadi Phytocol ni menjadi penyelamat la kan.

Kalau uols nak grab, dm T.

Jom sertai kami sekarang..

Klik disini👇🏻


#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #SahurSimpleZatPadu #ProjekDuitRaya #ShakleeCyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya

Whatsup : Ruqayyah Rom

FB : Ruqayyah Rom

Instagram: Ruqayyah Rom


Comments

Popular Posts