SET HELLO NEW YOU

 Penat mencuba tetapi masih tidak berjaya menurunkan berat badan? Telah mencuba pelbagai jenis diet tetapi semuanya tidak berkesan? Berjaya menurunkan berat badan tetapi tidak kekal? T memahami anda sebab T sendiri pernah melaluinya, tapi tidak lagi selepas T berkenalan dengan Set Hello New You.


Jika anda inginkan permulaan yang lebih sihat untuk menyegarkan semula tubuh badan dan menguruskan berat badan anda, program ini sememangnya untuk anda.

Ia MUDAH. Ia FLEKSIBEL. Ia SELAMAT. Ia TERBUKTI.



Mengapa "Hello New You"?
Mudah danFleksibel
Program yang mudah untuk diikuti dan menggabungkan pelan berpuasa yang fleksibel dengan pemakanan dan produk-produk yang bernutrisi seimbang bagi membantu anda menguruskan berat badan secara berkesan, memenuhi nafsu makan tanpa berlapar, kekal bertenaga dan sihat sepanjang program ini.
Mengapa “Hello New You”?
Selamat, Semulajadi danBerkesan
Tidak seperti kebanyakan diet ikutan di luar sana, program “Hello New You” Shaklee menggalakkan pengurusan berat badan yang lestari dengan mengambil kira nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan anda dan bukan hanya solusi sementara untuk mempromosikan penyelesaian pantas bagi penurunan berat badan.
  • Tiada pemanis tiruan
  • Tiada pewarna tiruan
  • Tiada pengawet tiruan
  • Tiada perisa tiruan
  • Bukan GMO
  • Rendah glisemik
  • Tanpa gluten

Mengapa “Hello New You”? 
Dibuktikan oleh Sains
Disokong dengan kepakaran sains dan nutrisi, produk-produk kami seperti Cinch® Shake membantu memberikan hasil yang lebih daripada yang anda inginkan.

Dibangunkan oleh para saintis dan penyelidik, produk-produk dalam program ini diformulasikan dengan menitik beratkan keperluan anda untuk memberikan pendekatan pengurusan berat badan yang lebih selamat, lebih sihat dan berkesan.





Jom dapatkan Set Hello New You. Sekarang tengah ada promo. Grab Now.!


Jom sertai kami sekarang..

Klik disini👇🏻


#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #SahurSimpleZatPadu #ProjekDuitRaya #ShakleeCyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya

Whatsup : Ruqayyah Rom

FB : Ruqayyah Rom

Instagram: Ruqayyah Rom




Comments

Popular Posts