Amalan gaya hidup sihat

 Morning Everyone.

Mulakan hari anda dengan senyuman paling manis. Kata pada diri. “Alhamdulillah, Allah kurniakan hamba masih bernafas lagi pagi ini.”

Lain perjalanan hari kita bila dimulakan dengan kata-kata kesyukuran, kata-kata positif yang kita tanamkan didalam diri diwaktu pagi.

Mulakan hari kita dengan kata-kata yang indah.


Harini T nak share amalan gaya hidup sihat.

Minum Air Secukupnya

Minum banyak air suam atau air mineral untuk membantu membuang toksin dalam badan, menjaga kesihatan kulit dan juga membantu membakar kalori dalam badan

Diet yang Sihat

Makan yang cukup tetapi bukan berlebihan. Cara terbaik, makan ketika lapar dan berhenti sebelum kenyang. Nak yang paling baik buat suku suku separuh.

Jangan Merokok

Jangan merokok kerana ia menjejaskan kulit dan kesihatan.

Bersenam

Bersenam baik untuk kesihatan dan rohani. Lakukan walaupun hanya 10 minit sehari.

Tangani Stress

Elakkan tekanan. Tekanan mempercepatkan proses penuaan. Banyakkan buat benda-benda yang mendatangkan kebaikan pada diri kita.

Tidur Berkualiti

Pastikan tidur uols benar benar berkualiti. 8 jam sehari adalah waktu terbaik untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik.

Terapi Aromaterapi

Luangkan masa untuk memanjakan diri walaupun dirumah. Cari pelbagai jenis bunga yang wangi untuk ramuan mandian. Nak pergi Spa pun best!

Jom grab Supplement SHAKLEE sekarang..

Klik disini👇🏻


#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #SahurSimpleZatPadu #ProjekDuitRaya #ShakleeCyberjaya #VivixShaklee #ShakleeVivix #ResVShaklee #ShakleeResV #resVvixchallenge #Shaklee #feelyoung #polyphenols #coolparents #myyouthfulpower

#shakleecyberjaya#shakleelakefronthomes


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya

Whatsup : Ruqayyah Rom

FB : Ruqayyah Rom

Instagram: Ruqayyah Rom

Comments

Popular Posts