Testimoni Shaklee


Bila cakap pasal testimoni shaklee ni, T nak berkongsi testimoni diri T sendiri dulu.

Pada awal T join Shaklee ni, T join detox program & makan supplement Shaklee la yang pastinya, Belajar cara makan, bersenam, mind setting, dan macam macam lagi dengan cara yang betul. Selama ni main hentam je, asal boleh la orang kata.



T share gambar before after T buat detox program ni. 10kg uolsss turun dalam masa tak sampai 2 bulan pun, bukan sikit. 

Lagi best bila T buat detox ni, badan T tak mengelebeh pun. Tu yang penting.. Takkan la turun berat, tapi tak fit body tu kan, mestilah nak kulit tegang, makin cantik gitu.

Kalau tengok semula gambar atas tu, masa berat 75kg, huduhhh kot. Macam berusia sangat rasa. Hahaa.

Tambahan T dah lama ada sakit pedih ulu hati dan sakit sendi, asbab T buat detox & makan supplement Shaklee dibawah nanti T share ni, Semua sakit tu Alhamdulillah dah recover dengan baik. Actually T buat detox ni tahun 2019. Dan sakit sakit tu tak datang semula asbab amalkan Shaklee supplement sampai sekarang. Biznillah.

Mesti uols nak tau T amalkan supplement Shaklee yang mana kan. Meh T share dengan kebaikan sekali.



Gambar yang T share ni adalah yang set Hello New You yang T makan masa detox sampai sekarang. Plus tengah promotion sekarang ni. T add  on Vivix, Dtx complex & Alfalfa complex untuk kesempurnaan penurunan berat badan secara sihat dan kekal lebih lama.

Manfaat disetiap supplement tu seperti dibawah :-

Vivix: Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Kesemua 4 jenis ekstrak ini kaya dengan polifenol. Polifenol ialah sumber antioksidan yang sangat baik, dan merupakan salah satu penggalak tenaga yang sangat hebat. Yang ni wajib ada uols, sebab ni yang paling premium, kadar serapan sehingga ke Dna kita. Wow sangat!


DTX Complex: Dicipta untuk membekalkan nutrisi yang menyokong dan merangsang fungsi hati yang sihat. Mengandungi milk thistle, tonik untuk hati. Ia membantu detoksifikasi hati, meningkatkan paras tenaga, serta membantu menghasilkan kulit yang cerah dan berseri-seri.


Alfalfa Complex: Dikenali sebagai gudang nutrien. Akar tunjangnya mencecah sedalam 6 meter, membekalkan pelbagai nutrien dan mineral. Daun Alfalfa mempunyai kandungan nutrisi yang sangat tinggi, meneutralkan keasidan badan yang dihasilkan oleh toksin, sekaligus membantu menurunkan berat badan. Sahabat baik buah pinggang.


Herb-Lax: Mengandungi daun Senna, herba mesra usus, membantu meredakan sembelit, serta menggalakkan sistem penghadaman yang sihat. Digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit ringan dan untuk menyokong pergerakan usus.


Lecithin : Lecithin adalah pengemulsi semulajadi lemak yang membantu mencairkan lemak. Ia membantu meningkatkan metabolisma dan pembakaran lemak yang lebih berkesan di samping diet dan senaman yang betul. 


Omega Guard : Omega-3 meningkatkan hormon Leptine yang dapat mengawal selera makan. 

Membantu dalam pembakaran lemakyang tidak diperlukan dalam badan.


Cinch : Rumusan proprietary cinch diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu kita menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot kita.


Panjang berjela T berkongsi, next nanti T akan share lagi testimoni yang T alamai sendiri dengan Shaklee ni.


Jom sertai kami sekarang..

Klik disini👇🏻


#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 #SahurSimpleZatPadu #ProjekDuitRaya #ShakleeCyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya


Siti Ruqayyah

Pengedar Shaklee Cyberjaya

Whatsup : Ruqayyah Rom

FB : Ruqayyah Rom

Instagram: Ruqayyah Rom



Comments

Popular Posts